mi_Top - #bekazlewactwa - 1933 wpisów

Wróć do statystyk
Javert_012824, +5582

Słyszałem, że ktoś się zesrał i usunął to z gorących
Zatem proponuję naprawić ten błąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#humorobrazkowy #heheszki #bekazlewactwa #bekaztwitterowychjulek #takaprawda



amperrowwer +625
@Javert_012824:

salamander-kwarcowy +1994
@Javert_012824: Każdy plusik = ból dupki SJW z moderacji

+
Komentarzy: 111
sebsossj, +3031

#heheszki #bekazlewactwa #bekaztwitterowychjulek



czteroch +512
@SweterWPaski no co ty?

JakubWedrowycz +608
@SweterWPaski: ¯\_(ツ)_/¯

+
Komentarzy: 48
Jestembogaty, +2983

Jak tam sprawa wrzucenia Lu ze Stop Bzdurom pod tramwaj? Świadkowie już znalezieni? Nagrania już się pojawiły? Kłamstwa Zarządu Transportu Miejskiego już wyjaśnione?

Bo wiecie, głupio by było, gdyby Lu zrobił/zrobiła (sorry, nie wiem jaki ma zaimek, naprawdę) z siebie przerażoną ofiarę prawicowego terroryzmu, opisał/opisała swoją traumę, Stop Bzdurom zebrało 200 tysięcy, a potem by się okazało, że to wszystko nieprawda.
#stopbzdurom #bekazlewactwa #lgbt #neuropa #pytanie



blogger +916
@Jestembogaty: szanuję za codzienne przypominanie o tym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jestembogaty +456
Już któeyś raz @SwietlistySzlak: dopiero drugi typie. xD pokaż spoiler Po za tym martwię się o nich, bo co jak ktoś dybie na ich życie? A chrześcijaństwo zabrania mordowania ludzi, którzy wcześniej nikogo umyślnie nie zamordowali.
+
Komentarzy: 77
LibertyPrime, +2902

Minister zdrowia, który ogłosił dziś trzecią falę koronawirusa z Krupówek.

PLUJESZ = PLUSUJESZ.

#koronawirus #bekazlewactwa #bekazpisu #bekazpodludzi



LibertyPrime +1525
Ten komentarz pozwala splunąć kilka razy [OSTROŻNIE]

+
Komentarzy: 33
Yu_liiia, +2893

To jest absurdalne, pedofilia w TV Trwam szerzona przez Rydzyka a o to reakcja rzecznika praw dziecka - bił brawo! Rzecznik praw dziecka bił brawo, podczas obrony pedofili. Jprdl...
#bekazpisu #bekazpisowcow #bekazlewactwa #bekazkatoli #pedofilia #mojkrajtakipiekny



kotke02 +130
@Yu_liiia: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Mr_Hand_of_Fate +980
@Yu_liiia: Bo on broni tylko grzecznych dzieci, a nie małych rozpustników wiodących księży na pokuszenie swoim rozbuchanym erotyzmem.
+
Komentarzy: 22
Kempes, +2693

#polska #finanse #bekazpisu #bekazlewactwa #heheszki

Polska, kraj samych bogaczy (✌ ゚ ∀ ゚)☞



pan_warell +1445
i nadal tylko1,5 mln. To jest 10% pracujacych. Czy to za duża liczba? @graf_zero: życzę Ci, żebyś kiedyś tyle zarabiał i poczuł jak ot jest oddać państwu 32% dochodowego xD Jest sobie październik, wchodzisz do aplikacji banku i się zastanawiasz, kto nagle Ci podpierdolił 1000zł xD
rozdartapyta +1237
@Kempes: a już niedługo może wszyscy zostaniemy milionerami( ͡º ͜ʖ͡º)
+
Komentarzy: 164
mister_pink, +2598

No to bendom pałować

#heheszki #bekazpisu #bekazlewactwa



Zgrywus1 +643
@mister_pink: moze Sasin jest mniej zepsuty niz reszta i specjalnie mówi odwrotnie, licząc ze ludzie zrozumieją xD
szyderczy_szczur +485
@mister_pink: gówniany midas
+
Komentarzy: 22
Kempes, +2591

#polska #bekazpisu #bekazlewactwa #heheszki #patologiazewsi

Potrzebna natentychmiastowa repolonizscja ONETu, nie będzie szkalować Polski (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞



spere +1337
@Kempes:

ZaplutyKarzelReakcji +1105
@Kempes: najgorsze w tym wszystkim jest to, że oni mogą robić już wszystko. Mogą jawnie kraść respiratory i maseczki, nikt za to nie odpowiada, a i tak ludzie będą na nich głosować.
+
Komentarzy: 26
Kempes, +2572

#finanse #polska #heheszki #bekazpisu #bekazlewactwa



bartez_94 +1249
@Kempes warto dodać jeszcze kwotę wolna dla poslow
reynevayen +293
Ponieważ podatek progresywny to ZŁO, należy go zlikwidować. progresywny to już skurwesyństwo i złodziejstwo. @Pink_Floyd: Poważne argumenty, nie ma co. xD
+
Komentarzy: 115
NVX78, +2558

Co wy na to, by zamiast słów typu simp, cuckold używać po prostu słowa „gonciarz”? Np. jak widzicie jakiegoś dowolnego gościa, co idealizuje kobiety, to zamiast powiedzieć „Ale z niego simp/cuckold!”, to mówcie „Ale z niego gonciarz!”. Jakby „gonciarz” się dobrze przyjął to koniec roku zgłosiłoby się go na Młodzieżowe Słowo Roku podobnie, jak sasina. Nawet jakby pewnie został zbanowany, to przynajmniej każdy by się o tym dowiedział. Myślę, że dla Krzysia największą karą, by było jak jego imię zostało skojarzone z negatywnymi cechami, jakie prezentuje. Wyobrażacie sobie ból dupy, jaki by miał? XD

#gonciarz #kiciochpyta #heheszki #bekazlewactwa #simp #cuckold



daweo +689
@TenTypZez siemano Krzysiek.
Krabowski +498
@NVX78: jestes jak zloczynca z jamesa Bonda...muahahahaa
+
Komentarzy: 92
Kempes, +2523

#bekazpisu #bekazlewactwa #heheszki #polska #dobrazmiana #prawo

Pamiętacie Komendę i jego odsiadkę w więzieniu? Wtedy też ręcznie sterowano prokuraturą i widać, że to wraca... szeryf Zero.



Kempes +1227
@Imod Śmierć dziecka to straszna tragedia, szczególnie gdy istnieje podejrzenie, że do tej śmierci przyczyniły się jakieś osoby. Ale mimo wszystko, to nie jest powód oskarżania i wsadzania do więzień na oślep niewinnych ludzi.
Krabowski +1559
@DzonySiara: a on cokolwiek ogarnia poza nepotyzmem?
+
Komentarzy: 69
MarcinBachleda, +2224

Ponawiam pytanie, jak tam sprawa wrzucenia Lu ze Stop Bzdurom pod tramwaj? Świadkowie już znalezieni? Nagrania już się pojawiły? Kłamstwa Zarządu Transportu Miejskiego o braku zdarzenia już wyjaśnione?

Bo wiecie, głupio by było, gdyby Lu zrobił/zrobiła (sorry, nie wiem jaki ma zaimek, naprawdę) z siebie przerażoną ofiarę prawicowego terroryzmu, opisał/opisała swoją traumę, Stop Bzdurom zebrało 200 tysięcy, a potem by się okazało, że to wszystko nieprawda.
#stopbzdurom #bekazlewactwa #lgbt #neuropa #pytanie
Macie jeszcze tag do czarnolistowania tylko tych postów, jeżeli nie chcecie ich regularnie widzieć: #lustopbzdurom



Gumaa +354
@MarcinBachleda: to ja Ciebie zapytam co sądzisz o to dlaczego Bąkiewicz zrzucił babkę ze schodów @MKULTRA: "a za peło"
MarcinBachleda +373
@NiemieckiArbiter: do szeroko pojętej społeczności wykopu - może ktoś coś więcej słyszał i jest w stanie opisać, czy nagrania albo winni się znaleźli.
+
Komentarzy: 69
sebsossj, +2024

Przecież to jest jak jakaś pieprzona lewacka incepcja XDD
Netflix stworzył serial w którym główny bohater inspiruje się na bohaterze książki Arsène'ie Lupinie, dżentelmenie-włamywaczu i właśnie w ramach poprawności politycznej i obalenia stereotypów, umieścił czarnoskórego w roli powielającej stereotyp murzyna złodzieja XDDDD
Z książki o białym włamywaczu zrobili serial o złodzieju murzynie XDD

#bekazlewactwa #lewackalogika #netflix



Graner +1006
@sebsossj XDDDD sami siebie zaorali
Jegwan +596
@sebsossj: Pewnie chodzi o to, że jest jakiś super sprytny i przebiegły i oszukuje uprzywilejewanych białasów. Restytucja zagrabionych dóbr, czy coś xD
+
Komentarzy: 102
MarcinBachleda, +2018

Ponawiam pytanie, jak tam sprawa wrzucenia Lu ze Stop Bzdurom pod tramwaj? Świadkowie już znalezieni? Nagrania już się pojawiły? Kłamstwa Zarządu Transportu Miejskiego o braku zdarzenia już wyjaśnione?

Bo wiecie, głupio by było, gdyby Lu zrobił/zrobiła (sorry, nie wiem jaki ma zaimek, naprawdę) z siebie przerażoną ofiarę prawicowego terroryzmu, opisał/opisała swoją traumę, Stop Bzdurom zebrało 200 tysięcy, a potem by się okazało, że to wszystko nieprawda.
#stopbzdurom #bekazlewactwa #lgbt #neuropa #pytanie #ladnapani
Macie jeszcze tag do czarnolistowania tylko tych postów, jeżeli nie chcecie ich regularnie widzieć: #lustopbzdurom



Ponc3k +302
@MarcinBachleda: pulsować to, to obowiązek ale i przyjemność
MarcinBachleda +72
Szanowni @wojciechowsky @tymirka @Buniu @smectowy_wojownik @matinho10 @edgar_k @fancypantz @TotalDisaster @korf1 @xHaustedd @Movet @Bordomir @vin42 @Piranie @ernst_stavro_blofeld @Mikstolar @a_maze @mam_dwie_profesury @BurzaGrzybStrusJaja @Jestembogaty, witam kolegów i koleżanki w kolejnym dniu oczekiwania na prawdę i skazanie homofobicznej bestii. pokaż całość
+
Komentarzy: 53
JjAa, +2016

Żałujesz 2 mln kasy dla Golców? Haa tfuu ty zawistny polaczku. #bekazlewactwa #heheszki #spidersweb #rakcontent



Szeptun +2289
@JjAa: straszne to. Pajonk zapomniał, że tych "nieswoich portfelach" znajdują się jednak NASZE pieniądze
GaiusBaltar +1590
@JjAa: Ten pan chyba nie rozumie, że to wcale nie jest zaglądanie do nieswoich portfeli. Pieniądze idące na Bayer Full i inne gówna podobnych lotów są siłą zabierane z mojego portfela.
+
Komentarzy: 46