mi_Top - #humorobrazkowy - 6064 wpisów

Wróć do statystyk
Adamerio, +6673

złoto xD
#obajtek #tygodniknie #koronawirus #heheszki #obostrzenia #humorobrazkowy



Cane +258
@Adamerio to sie wyprowadza wzór z jednostki Sasinowej i dochodów pana Bajtka
SGTIHALIT +552
@Adamerio: [MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAME W GORĄCYCH]
+
tusk, +6508

Ostatnie wydarzenia pokazują że to prawda.

#protest #heheszki #humorobrazkowy



tusk +2023
szczurki z antify to wasze kobiety? @Mr_andrzej: Serio myślisz, że Antifa ma kilkadziesiąt tysięcy członków i tylko oni protestują w całej Polsce?
jedzgruszki +1615
@tusk: on raczej nie myśli ¯\_(ツ)_/¯
+
Javert_012824, +5582

Słyszałem, że ktoś się zesrał i usunął to z gorących
Zatem proponuję naprawić ten błąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#humorobrazkowy #heheszki #bekazlewactwa #bekaztwitterowychjulek #takaprawda



amperrowwer +625
@Javert_012824:

salamander-kwarcowy +1994
@Javert_012824: Każdy plusik = ból dupki SJW z moderacji

+
unick, +5523

Co ten Mateusz XD
#bekazpisu #heheszki #humorobrazkowy #polska



Umeraczyk +1037
@unick: za tydzień wróci po reszte majątku
NiemieckiArbiter +220
@unick: mój + kładę tutaj, bo przekroczyłem jakiś limit :/
+
horrendous, +4985

#heheszki #humorobrazkowy



razorn3 +1020
@horrendous: jak kupował to pewnie sprzedająca mu tę kurtkę Grażka, mówiła "Wyrośniesz i będziesz musiał następną kupować. Za rok podrośniesz i będzie akurat." ( ͡° ͜ʖ ͡°)
goly8622 +868
Komentarz usunięty przez moderatora
+
piotrsnow, +4889

Zajebiste (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#heheszki #humorobrazkowy #smiesznypiesek



LM2525 +3903
@piotrsnow: Hodge 2 xD
Zales360 +1238
@piotrsnow: chwilę mi to zajęło, nie powiem xD
+
Tibor, +4746

#heheszki #humorobrazkowy #czarnyhumor



NaopaK +324
@Tibor: kurwa opie
arczer +206
@Tibor: i jescze serduszko Owsiaka
+
Beszczebelny, +4724

Danie które zamówiła sobie moja babcia u Amaro.
Koszt 199zł.
Realny koszt wyliczełem na 2.30zł. Policzmy:

Plasterek cienko krojonej słoniny- 1.10zł
Ciemny sos Culineo z biedronki- 0.79zł
Kleks z kostki toaletowej "Agent Max" zapach leśny- 0.41zł

Czas pracy jakieś 2 min, ceny zawyżyłem bo na pewno kupują te produkty hurtowo.

#jedzenie #dieta #pizza #pdk #bekazpodludzi #dietapudelkowa #cateringdietetyczny #heheszki #humorobrazkowy



Fridge_ +1257
Kleks z kostki toaletowej "Agent Max" zapach leśny- 0.41zł @Beszczebelny: tu to kekłem xD
vateras131 +3453
Kleks z kostki toaletowej "Agent Max" zapach leśny- 0.41zł @Beszczebelny: xDDDD
+
wfd, +4720

Piękna i długa reklama Apartu XD



#heheszki #reklama #humorobrazkowy #apart


Taxido_ +719
@wfd: współczuje umysłowej biedy ludziom nabierającym się na takie reklamy
Peek_A_Boo +641
@wfd: usmialam sie konkrernie
+
kamilinho, +4535

#heheszki #humorobrazkowy #zonabijealewolnobiega



dzieju41 +1042
@kamilinho: Wytrzymać tyle na odwyku to nie lada wyzwanie.
Voilaszek +3115
@kamilinho gratulacje dla młodego, dobrze się trzyma (。◕‿‿◕。)
+
maxx92, +4506

#heheszki #humorobrazkowy #polska #takaprawda



jarema87 +752
@maxx92: w takiej cenie że sie nie opłaca wody w czajniku gotować
Royal_Email +514
@maxx92: nah. Bardziej pasuje do USA
+
Wuja66, +4330

#heheczki #humorobrazkowy #samochody

Oj tak było ( ͡º ͜ʖ͡º)



siona +1391
@Wuja66: amatorzy! Myśmy fachowo odejmowali 20 od licznika!
Iskaryota +674
@Wuja66: spojrzałby na taką Suprę czy Skyline to by się zawiódł, tam było tylko do 180 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+
Owocnik, +4321

#heheszki #humorobrazkowy #czeskiememy #zalesie



Kenneth66 +730
@Owocnik: Jeszcze kilka lat wstecz mieliśmy argumenty żeby się śmiać z Czechów. Teraz to Czesi śmieją się z nas i mają rację ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ratriczek +230
@Owocnik: Bo nie jesteśmy każdego dnia na grzybach
+
pyskaty92, +4306

#koronawirus #tygodniknie #humorobrazkowy
@tygodnikNIE zrobili to xD



sebsossj +925
@TygodnikNIE

harnas_sv +2685
Nigdy nie było mowy że ma być to Urban @Koliat: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

+
Garztam, +4247

#heheszki #humorobrazkowy #madki



Camuflash +486
@Garztam: ale jeblem z komentarza XDDD
Trismagist +1950
@Garztam:

+