mi_Top - #logikarozowychpaskow - 1973 wpisów

Wróć do statystyk
rachuneksumienia, +4696

Ale inba Mireczki xD

tl;dr mój różowy prawie mnie dzisiaj zabił xD

Byliśmy w weekend u znajomych. Teraz taka moda widzę, że jak przychodzą goście to kur*a nie wyjmujesz ciasta ( bo jedyna cukiernia na osiedlu deweloperskim to Awiteks xD), czipsów ( bo przecież jesteście fit 30 latkami) czy kanapek ( chleb? Jak biedaki jakieś xD?)

Nie.

Tera kroisz warzywa marchewkę, kalarepę, rzodkiewkę, wystawiasz oliwki i ser i maczasz to sobie w hummusu czy innej paście z piz*y xD

No ok.

I mój różowy to podchwycił i wczoraj do filmu mi zaserwowała taki zestaw. Nie chciała powiedzieć co, ale założyłem ze dlatego ze jest taka dumna z siebie.

Wziąłem. Zjadłem. Pochwaliłem.

Budze się w nocy, pościel cała mokra ja mam dreszcze, gorąco jak cholera prawie 40 stopni gorączki xD

Wstępna diagnoza- Cowid. Ale pytam się jej jeszcze co tam dała

A TA MI MÓWI ZE SUROWEGO ZIEMNIAKA POKROIŁA W PROSTOKĄTY I WYMIESZAŁA Z INNYMI WARZYWKAMI XDDDDDDD

I tak siedzę sobie na L4 teraz i mirkuje.

#logikarozowychpaskow #rozowepaski #zwiazki #dieta


Kowixx +4281
@rachuneksumienia: gratuluję wyboru i gratuluje kubków smakowych, które nie wyczuły surowego kartofla ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Catmmando +2695
@rachuneksumienia: dziewczyna złoto, masz polisę na życie? Chyba już wie( ͡° ͜ʖ ͡°)
+
Cinoski, +4294

Dorośnij
#zdrada #logikarozowychpaskow



feber +2762
@Cinoski: ona lubi się bawić czyli, że dziecko a ty dorośnij i niańcz to dziecko. Oke.
mmmmmmmmmmmmmm +4081
@Cinoski: odetnij kontakt bo ci tak beda ryc banie te kretynki, a dupa pewnie tylko zaliczyla zalamanko nerwowe bo sie wydalo i sama jest sobie winna
+
Mega_Smieszek, +3435

Przypominam najlepszą akcję polskiej kinematografii.

#film #seriale #logikarozowychpaskow #heheszki


korporacion +1534
@Mega_Smieszek: ciekawe czy tak miało być czy gość zaimprowizował xD
+
Austriacki_artysta_i_ekolog +1409
@Mega_Smieszek: tylko prawdziwy mężczyzna ma odwagę przyp*erdolić kobiecie
Nighthuntero, +3057

Nigdy nie słuchajcie porad różowych.
#heheszki #zwiazki #rozowepaski #logikarozowychpaskow #tinder #bekazrozowychpaskow



loxapine +1484
@Nighthuntero: kobiety na niczym się nie znają, nawet faceci są lepsi w byciu kobietami jak się przebiorą XDDDDDDDDD
Nighthuntero +1576
@loxapine: Typ w porę ogarnął z kim ma doczynienia i został na pakiecie startowym XDDD
+
Zielonykubek, +3057

Ach ci faceci, nie można ich bić bezkarnie
#logikarozowychpaskow



Riczard +3192
@Zielonykubek: Czyli nauczka nie poszła w las ¯\_(ツ)_/¯
dolOfWK6KN +1350
@zagu: Czyli jeśli kobieta wyzywa i insynuuje pewne okropne rzeczy, to trzeba ją uderzyć? Czy w tę stronę już nie działa?
+
Jerrymerry1, +3024

Seksizm
#logikarozowychpaskow #heheszki #rozowepaski #niebieskiepaski



Blaskun +2335
@Jerrymerry1: Bo boją się, że i w tym facet będzie lepszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
spidero +2081
@Jerrymerry1: klasyczna dyskryminacja, a wez zakaz babom pojsc w gornictwo to byla by afera na pol polski :)
+
Karling, +2971

Zakończyłem dzisiaj 3 letni związek. Po tym jak po przegranej w jebanych scrabble przy znajomych nazwała mnie śmieciem podziękowałem za współpracę i wyszedłem. I żadne wymówki, że "byłam po winku i to w żartach" absolutnie mnie nie ruszają. Pamiętajcie #niebieskiepaski i #rozowepaski miejcie do siebie minimum szacunku.
#zwiazki #zalesie #logikarozowychpaskow


Falcon +1900
kiedyś niebieski podczas wspólnej gry ze znajomymi powiedział „co to za chuj mnie tu podjeżdża” a ja wtedy powiedziałamn cicho „to ja” a on się zaśmiał i tyle :< nadal razem @funibuni: Jest różnica między nazwaniem kogoś pieszczotliwie "chujem" a wyzywaniem od śmieci. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Stan_Przedzawalowy +2560
@Karling: i bardzo kurwa dobrze. Szanujmy się.
+
kamil-tika, +2537

Z okazji dnia kobiet zycze wam zebyscie w koncu wywalczyly rownouprawnienie czyli:
- rowny wiek emerytalny dla obu plci a nie jak teraz 60 do 65 co czyni Polske krajem w ktorym jest najwieksza roznica przejscia na emeryture wzgledem wszystkich krajow europy
- likwidacji alimentow (nie dotyczy placenia na dzieci). kto to ku*wa widzial zeby dorosly czlowiek placil kase na drugiego doroslego czlowieka po rozwiazaniu "umowy". oczywiscie kobiety aliementow raczej nie placa a jedynie je dostaja
- rownosci w sadach przy przyznawaniu praw dziecka
- rownych wyrokow w sadach za te same przestepstwa. w tej chwili kobiety za te same przestepstwa dostaja zdecydowanie mniejsze wyroki niz mezczyzni "bo ona ma dziecko a dziecko potrzebuje matki, bo ona musiala to zrobic bo sie bala hlip hlip slaba kobieta hlip hlip"
- likwidacji dyskryminujacych mezczyzn zapisow w ktorych kobieta za samo posiadanie macicy dostaje dodatkowe punkty przy rekrutacji na rektora uczelni wyzszej lub dedykowanych tylko dla kobiet projektow w urzedach pracy
- placenia za siebie a nie pasozytowania na facecie "bo mi sie nalezy bo jestem kobieta"
I wiele wiele innych.
#p0lka #rozowepaski #dzienkobiet #rozowe #kobieta #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow


Lucider5 +573
@blablalbla osralas się już? Xd
eiaculatiopraecox +898
o, znowu ból dupy inceli. @PomidorovaLova: Dlaczego inceli? Który z wymienionych punktów koresponduje z byciem incelem?
+
Kowixx, +2423

Skoro stacja TVN wyrzuciła tego typa z top model, to kiedy mogę się spodziewać że przestaną pokazywać Dagmare Kazimierska - kobietę skazana prawomocnym wyrokiem za kierowanie grupą przestępczą, która werbował i zmuszała kobiety do prostytucji, stręczycielstwo i sutenerstwo?
#tvn #pytanie #afera #topmodel #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow no i jeśli wyrzucili jego a jej nie to #dyskryminacjamezczyzn #pieklomezczyzn



Kowixx +957
@Fighter_forGlory: różnica jest taka że Najman wywołuje śmiech/żal, a robienie z Kazimierskiej gwiazdy to naplucie w twarz kobietom które skrzywdziła, ich mężom, rodzinom
patryk-witczuk +400
@Kowixx: ona ma się dobrze i będzie nadal promowana w TVN. Pisałem, że to hipokryzja.
+
kaborecik, +2396

Nie ma to jak wyzywać czytelnika, bo wskazał błędy językowe w jej tekście. Najlepsze jest to że post dotyczył zdrowia psychicznego, a autorka nazywa czytelnika pizdą i przegrywem xD
(Joanna Pachla jak coś)
#rozowepaski #logikarozowychpaskow


henk +1289
Komentarz usunięty przez moderatora
losowynick13 +1523
@kaborecik Jezu, od samego słuchania człowiek się wkurwia. Ale denerwująca osoba. XD
+
maszy666, +2382

#protest #logikarozowychpaskow



rybsonk +1173
@maszy666: dlatego np. Skandynawska lewica proponuje aborcję prawną dostępną dla ojca
WiktorekS +539
@spinel: w Polsce mozna zarzadac alimentow juz w czasie ciazy, wie nie masz racji
+

#rozowepaski wyobrażacie sobie co by było gdybyście wystawiały facetów i się tym chwaliły na wykopie?

Bo typ @Angil230 wystawia losową laske na Tinderze w dzień kobiet, żeby "poczuła się jak statystyczny mężczyzna" (chociaż statystyczny mężczyzna nie jest przegrywem).

Jaka jest reakcja wykopków? Ludzie go chwalą!

Japierdole, ani trochę nie dziwię się gościu, że umrzesz samotnie, jakbym cię spotkała to naplułabym ci do ryja. Bez znaczenia czy umawiałbys się z kobietami czy facetami i finalnie nie przychodził- TAK SIE NIE ROBI. Ha tfu.

#p0lak #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #tinder #zalesie #japierdole #niebieskiepaski #zwiazki #pdk



fingerskate123 +2889
@slepauliczka: Bawi mnie to zachowanie wykopków zakładają fale konta wystawiają dziewczyny na tinderze a później płaczą jakie to baby są złe, jakim debilem trzeba być żeby tak robić
+
stefan_pmp, +2299

Jak ona śmiała śmieć

#madki
#logikarozowychpaskow



Kowixx +1679
@stefan_pmp: można zaoszczędzić córce tych cierpień kupując prezenty za własne pieniadze
DryfWiatrowZachodnich +2648
@stefan_pmp: pomoz komus odpowiednio duzo razy, to stanie sie to twoim obowiazkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+
rales, +2235

TUTAJ "WERSJA ROZSZERZONA" I WYJAŚNIENIA, ŻE "GRUBA" WCALE NIE BYŁA TAKA ŚWIĘTA.

Jak widzimy nasza bohaterka od samego początku zachowywała się dosyć rubasznie, głośno, spadła ze stołka. Następnie do jednego z kolegów nagrywającego bez żadnego powodu powiedziała "chuj Cię to obchodzi".
Później jeszcze skutecznie blokowała zaloty facetów wobec swojej kumpeli. Typowy pies ogrodnika.
Przyznaję, że nagrywający nie zachował się jak dżentelmen pierwszej klasy, lecz trzeba zaprzeczyć wszelkim głosom sugerującym, że "grubej" dostało się całkowicie za nic.


revolta +1657
@rales: PANIE BARMAN
Wogybogy +1240
@rales: podobny gatunek

+
Jan_Heweliusz, +2231

Macie przed sobą przegrywa i frajera roku. Laska z fb (obiektywnie płodna Julka 8,5/10), po kilku dniach pisania, stwierdziła, że jestem zajebistym facetem i zaprosiła mnie na sylwka, którego mieliśmy spędzić sam na sam. Jako nieodpowiedzialny frajer miesiąc temu straciłem prawko, więc nie miałem czym podjechać ma jej wioskę, 18 km pod miastem. Żaden kumpel akurat nie mógł mnie podwieźć, a żadnego busa też nie było. No i mnie jak ostatniego debila podkusiło żeby jechać rowerem XDDDD. No jakoś dojechałem, laska po 10 minutach mnie wyprosiła, bo niby musi z siostrą jechać do szpitala czy coś, na dodatek okazało się, że ma 16 lat a nie 21 XDDD. A teraz siedzi sobie aktywna na FB i ma mnie w dupie. A ja sobie wracam po ciemku 18 km rowerem do domu, jeszcze śmieszniej będzie jak psy mnie złapią i wpierdolą mandat albo grzywne. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU ŻYCZY WAM WYKOPKI FRAJER ROKU (╯︵╰,) #rozowepaski #logikarozowychpaskow #przegryw #sylwesterzwykopem



teofil-fiutt +1856
@Jan_Heweliusz: jak to nie fejk to kurwa opie co by powiedział Twój ojciec?
Ponury_Kombajn +2009
@Jan_Heweliusz: kurwa opie XD
+