mi_Top - #studbaza - 215 wpisów

Wróć do statystyk
Zdzichu333, +4471

jestem ciekaw ilu osobom pogorszyło sie zdrowie psychiczne czy ogólne samopoczucie przez tego wirusa i izolacje spoleczną, zamknięte sklepy itd
pogorszyło ci sie przez to zdrowie psychiczne, plusujesz
#koronawirus #studbaza #psychiatria #psychologia #depresja #nerwica


kidi1 +1402
@Zdzichu333 Mi się polepszyło.
KrwawyPacyfista +2371
@Zdzichu333: Ja już przed tym byłem pierdolnięty, więc mi bez roznicy
+
Komentarzy: 194
Xlmzc, +4276

Wchodze na wykład, a tu takie coś na głównej XD

#heheszki #studbaza #polibuda #pasjonaciubogiegozartu



guest +774
@Xlmzc: klasyka
OSH1980 +1276
@Xlmzc: #zawszesmieszy
+
Komentarzy: 23
lukasarei, +4019

Miraski pijta ze mną kompot! Jestem DOKTUREM nauk ( ͡° ͜ʖ ͡°) #chwalesie
Wczoraj ubrona (online, bo covid) i powoli dociera do mnie, że to w końcu prawdziwy koniec #studbaza



Reevder +2103
@lukasarei: Gratulacje

lukasarei +1161
@tr0llk0nt0: PEWNIE

+
Komentarzy: 243
honda2137, +3578

#studbaza #licbaza #techbaza #heheszki


OddajButa123 +2158
@honda2137: było ostro pite przed lekcjami
PiersiowkaPelnaZiol +2367
@honda2137: typowe studia, w dupe niech se wsadzi ten tytuł
+
Komentarzy: 161
posuck, +3190

Tak wygląda przyszłość naszego narodu - studenci z #politechnikapoznanska na zajeciach zdalnych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#studbaza #studia


Locati +2527
@posuck: Ale z gracją ich wyjaśniła, coś pięknego. Coś mi się wydaje, że to dobra prowadząca
iedrzei +3024
@posuck: szumią kłaki koło sraki xD
+
Komentarzy: 108
DartNorbe, +2777

Studenci prawa, którym materiał wykłada jedna z bestii zasiadających w TK zbuntowali się i w ramach protestu przez 2 godziny siedzieli za banerami.

„Sędzia” „trybunału konstytucyjnego” udawał, przez dwie godziny, że nie widzi.
#protest #aborcja #bekazpisu #studbaza



tbjoka +3080
@JakovKarnic: muszę pochwalić moich wykładowców - zupełnie nie zwracali uwagi na moje poglądy polityczne.. ujebywali mnie niezależnie od nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+
Komentarzy: 71
kocia_mordka, +2708

Spotkaliście takich ziomków na studiach? xD #studbaza



Wloczykij2 +967
@CXLV: byłoby wszystko git, gdyby testy były porządne na sprawdzenie przydatnej wiedzy i umiejętności analitycznego myslenia. Jednak wiele gowien na kołach to bzdury, nieprzydatne nikomu. Dlatego ludzie nauczyli się sobie pomagać, any przejść dalej.
VollejwJaja +1616
@kocia_mordka nie bo Bogu dzięki nie byłem na studiach, dzięki temu mam bardzo ciężką pracę na cztery zmiany ale za to pensja średnia krajowa tylko że brutto.
+
Komentarzy: 208
rales, +2418

#heheszki #humorobrazkowy #humor #studbaza #studia



Del +398
@rales: Aaa, to teraz już wiem, czemu wszyscy olali fora i poszli na FB. Na forach było wszystko ładnie posegregowane w kategorie i tematu. I od razu można było wszystko znaleźć. Sprytne.
rales +325
@siemando:

+
Komentarzy: 34
Kressska, +2231

#heheszki #studbaza #windows #koronawirus



tomkkoo +44
@Kressska: Teamsy na propsie, korzystam na codzień i jest w pyte
TenAnonToKlopoty +155
@Kressska: akurat teamsy sa spoko i bez tego
+
Komentarzy: 26
Wogybogy, +2039

#pdk #chemia #studbaza



neo_1995 +59
@Wogybogy: Te połączone okręgi w układzie naftalenowym... serduszko mnie boli.
Precypitat +182
@Wogybogy: mmm, pamiętam "elektronator" i "dezelektronator" xD czasem miałem wrażenie, że on specjalnie używa niespotykanego nigdzie indziej języka, żeby tylko chemia brzmiała poważniej.
+
Komentarzy: 42
MlLF, +2022

#heheszki #studia #studbaza #humorobrazkowy


Matiko1 +413
@MlLF: Uwielbiam kiedy ciocia przyjeżdża
na-spokojnie +341
@MlLF: jaki crossover xddd zapraszamy w gorące
+
Komentarzy: 59
maxx92, +1842

#heheszki #studbaza #humorobrazkowy #szkola



girldoma +206
@maxx92: albo taguj #introwertycy
Metrozaur +644
@maxx92: Ale się zamysliłeś i zamiast obecny powiedziałeś "Ty stara kurwo zmarnowałaś mi 12 lata edukacji"
+
Komentarzy: 23
depcioo, +1636

Tak było xd #heheszki #humorobrazkowy #memy #szkola #studbaza



gatineau +746
@lolingPL: a niby czemu cały plan w pizdu? Pizdusie nie miały jak uciec jeżeli nie rozmyją odpowiedzialności na kolegów którym się ten pomysł nie podoba? Wstajesz, odwracasz się na pięcie, mówisz "my spadamy, elo". Co cię obchodzi że ktoś zostaje? Nigdy tego patologicznego "uciekamy tylko gdy uciekają wszyscy" nie zrozumiem
lolingPL +608
@depcioo: I zawsze jeden czy dwóch debili chciało zostać i cały plan w pizdu
+
Komentarzy: 52
Masxi, +1555

#studbaza #studia #medycyna
Fajne te studentki w Kato



uki_uk +1306
@Masxi: myślę że szybko znajdzie inną pracę
marshmallowfluff +1823
@Masxi: Instructions unclear
+
Komentarzy: 40
Kempes, +1525

#heheszki #studbaza



dziecielinapala +137
@Kempes: chyba go po prostu zablokuje xD
+
Komentarzy: 31