mi_Top - #wroclaw - 336 wpisów

Wróć do statystyk

1. od zawsze marzysz żeby otworzyć restauracje
2. dążysz do celu
3. udaje się!
5. trafiasz akurat w moment najgorszego kryzysu w historii branży
6. BRAK PROFITU

7. robisz #rozdajo żeby lekko rozruszać interes ;)

Otworzyliśmy tydzień temu we #wroclaw nową restauracje z kuchnią wietnamską i koreańską, a jako że #koronawirus daje się we znaki postanowiliśmy z nim powalczyć u podstaw. Zrobiliśmy przepotężny rzut kimchi - koreańskiej kiszonej kapusty, uznawanej za jedną z najzdrowszych potraw na świecie. Pikantne, kwaśne, rozgrzewające, czosnkowo-imbirowe danie jest P O T Ę Ż N Y M probiotykiem wzmacniającym odporność, wykazuje działanie antybakteryjne i antywirusowe.

Teraz mamy dla Was do rozdania 10 słoiczków tej cudownej kiszonki, do obioru osobistego w naszej siedzibie lub wysyłki na paczkomatu. Zasady proste, za 24 h losujemy przez #mirkorandom - wszyscy pulsujący biorą udział. :)

Możecie też wesprzeć nas lajkując na Facebooku lub Instagramie, oraz odwiedzając nas osobiście przy ulicy Wita Stwosza 16 lub zamawiając telefonicznie. W tym tygodniu dowóz do 5 km od centrum za darmo, a poza kapuchą można u nas zjeść (czy raczej wziąć na wynos) także pyszne azjatyckie zupy PHO i sałatki.

Warto wspomnieć też, że nasza wersja w dodatku jest #fit i odpowiednia dla #weganizm

#jedzenie #jedzenie71 #wietnam #korea #kuchnia #dieta #zdrowie #biznes #jedzzwykopem


swgrall +932
@Fejk_trener: @wytrzzeszcz: Decyzja zapadła krótko przed pierwszym uderzeniem wirusa, a potem było już za późno żeby się wycofywać. Więc trzeba było zacząć teraz albo nigdy. A jeśli to przetrwamy, to przetrwamy już wszystko. ;)
Fejk_trener +1779
@swgrall: o kurwa serio otworzylsicie tydzień temu lokal wiedząc że jest lockdown? XDDDDDDDD
+
Komentarzy: 156
mroz3, +3505

#wroclaw #protest



Stallion45 +3018
@mroz3: Piękne, że takim dziadkom się jeszcze chce walczyć o godność, podczas gdy spierdony na wykopie rozpisują się o swoich teoriach dotyczących odpowiedniego stylu protestowania
KalashnikovMirasnikov +2548
@mroz3: Jeszcze to rozmycie dodaje prędkości xd
+
Komentarzy: 70
cactusek, +3147

Kwintesencja #mpkwroclaw i #wroclaw XD



Revisione +951
@cactusek: Nie będzie wykolejeń, jak nie będą jeździć tramwaje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

pawelpablito +777
@cactusek: jakiekolwiek pretensje o opóźnienia, jeśli tak wygląda mapa Europy dziś, to jest totalny brak obycia życiowego i wyobraźni

+
Komentarzy: 51
rrdzony, +2471

#heheszki #k2 #himalaizm #humorobrazkowy
#wroclaw



Xaveri +1158
@rrdzony: Ale by były jaja jakby ten śliski śpiworek zaczął zjeżdżać w dół z nim w środku... XD
miecz_przeznaczenia +334
@rrdzony: jaki wariat
+
Komentarzy: 27
HughGrandZiemiOdzyskanych, +2347

Ej #wroclaw to u was! Wiecie co z tym zrobić
#kupujzwykopem #modadamska #modameska



nophp +724
@HughGrandZiemiOdzyskanych: Moja mama robi na drutach, a raczej robiła, bo jak za darmo to bardzo chętnie, a jak ktoś miał zapłacić to nagle tak drogo? No, bo kurwa z dwa pełne dni zajmuje uszycie papuci, a nie 5 minut.
Bulbulator9009 +1244
@HughGrandZiemiOdzyskanych: donieść do skarbówki?
+
Komentarzy: 74
Reepo, +1859

Dobra, lecimy xD
#protest #wroclaw



2906518 +1126
@Reepo: sam baner dobry, ale wykonanie masakra, moje poczucie estetyki cierpi jak sie na to patrze XD
diogene +135
@Reepo: a może WYKOLEJEŃCY Z PISU UCZYLI SIĘ OD WROCŁAWSKIEGO MPK
+
Komentarzy: 32
Tommy__, +1708

Apartamenty na ptasiej
#wroclaw #patodeweloperka #mieszkaniedeweloperskie



Tommy__ +1057
@Paula_pi no tak bo tą kamienicę postawili tam po tym gdy pojawił się apartamentowiec z przestronnymi tarasami ¯\(ツ)/¯
zajelimilogin +1042
@Tommy__ pokój z widokiem na wojnę :D
+
Komentarzy: 136
Niczyporuk, +1663

#protest #bekazpisu
#lodz 19:00 pod siedzibą PiS ul. Piotrkowska
#wroclaw 19:00 pod Pręgierzem
#warszawa 18:30 pod TK
#poznan 18:00 plac Wolności
#krakow 20:00 Retoryka 7
#katowice 19:00 Katedra Chrystusa Króla
#bydgoszcz #perlapulnocy 19:00 Gdańska 10
#torun 18:30 Pomnik Mikołaja Kopernika w Toruniu


Viking- +1420
@Niczyporuk tak se myślę, że te protesty to tylko Lempert mogła tak spierdolić. Inicjatywa za którą stanęło jakieś 80% ludzi w kraju została wzbogacona o postulaty feministyczne, lewackie i LGBT i wtedy uciekło od nich 90 procent protestujących. Zjebane koncertowo
Niczyporuk +909
@Viking-: tak było prawaczku, wszystko przez Lempart. A na Białorusi po sierpniu mniej osób protestowało, bo? Bo też Lempart?
+
Komentarzy: 84
naimad77, +1385

#siechnice #wroclaw
Byle do premiery (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)



xfin +19
@naimad77: Siechnice powinny wprowadzić podatek od światła (na fali podatku od deszczu) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
austra +140
@naimad77: A po Falloucie graliśmy w Cyberpunk

+
Komentarzy: 21
kidzior, +1354

Wychodzę ze swojego mieszkania w kamienicy po małpkę do Żabki a tam na korytarzu jakąś torba a w środku pełno jedzenia. Większość wege to wyjebałem ale reszta same pyszności. Za darmo ktoś jedzenie w kamienicy zostawił. No jaja.
Dobrych ludzi spotykają dobre rzeczy. #blessed
Teraz mam wódkę i popitkę.
#wroclaw #wygryw



Irritum +1653
@kidzior Jeśli będziesz dobrym człowiekiem przez cały dzisiejszy dzień to sprawdź czy jutro też będzie leżeć. Mi się coś takiego zdarzyło parę razy z rzędu
kidzior +714
@Irritum: będę sprawdzać codziennie rano od dzisiaj! W sumie i tak ma pod drodze do Żabki po małpkę z rana. He he. Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje!
+
Komentarzy: 32
Fantum, +1336

Świąteczne dekoracje (。◕‿‿◕。)
#bekazpisu #wroclaw



LubiePieski +350
@Fantum: Piękne.
+
LazyInitializationException +791
@UnitrA: xDD

Komentarzy: 58
AnonimoweMirkoWyznania, +1260

#anonimowemirkowyznania
Mirki, jakiś gość na moim osiedlu prowadzi wypożyczalnię samochodów. Mieszkańcy nie mają gdzie parkować a typ parkuje całą flotę przed swoją klatką. Wypożyczalnia to spółka z o.o., zarejestrowana pod innym adresem. Parking należy do wspólnoty mieszkaniowej, każdy członek wspólnoty (w tym właściciel wypożyczalni) ma jakiś udział.
Na zdjęciu krzyżykami zaznaczona flota wypożyczalni (zdjęcie z grupy osiedlowej).
Czy ktoś miał podobną akcję? Czy da się coś z tym zrobić? Czy ktoś zna prawnika który ma doświadczenie z tego typu sprawami?
#wroclaw #prawo #pytaniedoeksperta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6016d6405e3a1c000abb4309
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę



fishery +2883
@AnonimoweMirkoWyznania: "Komercyjne wykorzystanie przestrzeni bez zgody wspólnoty"
ShineLow +2486
@AnonimoweMirkoWyznania: ja pierdole, ja się zastanawiam czasem czy nie zastawiam kogoś za bardzo i się poprawiam 3 razy. A tacy ludzie normalnie istnieją i chodzą po tym świecie xd
+
Komentarzy: 149
worldmaster, +1250

#zima w #polska
#mapyboners #pogoda #latonapierdalaj #heheszki #wroclaw #suwalki



murison +278
@worldmaster: a więc to stąd ten smród we wrocku...
Linijkarz_z_Lotusa +730
@worldmaster: Miałem pisać "po chuj zaznaczasz na czerwono przecież widzę typa" xDDDD
+
Komentarzy: 9
Damasweger, +1228

Pozdrawiam gorąco (。◕‿‿◕。)

#wroclaw #protest #damasztramwajarz



Dejwid12 +356
@Damasweger Nie zdziw się jak zaraz zaczną w Ciebie kamieniami rzucać
Damasweger +476
Nie zdziw się jak zaraz zaczną w Ciebie kamieniami rzucać @Dejwid12 Aaa głupoty gadasz, pełna kultura
+
Komentarzy: 57
Tommy__, +1217

To już od dzisiaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mpkwroclaw #wroclaw



terr0r_dr0ne +45
@onionspirit podejrzewam, że bukmacher przyjął korzystniejsze dla siebie wyliczenia.
Felonious_Gru +56
@pokustnik: czy ty zaczynasz rok od analizowania memow?
+
Komentarzy: 9